Saturday, December 18, 2010

selamat hari asyura ;)

i know its already to late but then i really wanna upload some picture ( haha ridiculous reason i know) wink2 ;) . Ingat malaysia je ke bleh mkn bubur asyura , kt egypt ni pun boleh la (haha nk blagak plak minah ni ), tq kepada kelab 1 malaysia mansoura ngan sume yg gigihnye pegi tlong kcau bubur tu tq korang bubur mmg sedap ;). Disebabkn sume org puase so mkn2 buat lepas solat maghrib , the precious thing is kte duduk same2 pastu makan same2 , mmg best ;) . Balik from volleyball ktorg singgah lagi gi tanye de bubuh lebih , yeah kami dpt lagi ,tq Abang sbb bagi ktorg amek lagi . Kami mmg byk mkn sekian tq ;)




kami org awl yg dtg ;)

mkn bubur with teh o panas mmg tbaek! ;)



sory amy picture vibrate ;)


sarah ngan amal 



mira with zana ( pinture xready ni ) ;)

btw i really have a nice day , time tulis blog ni bukak page along , along!! i really love ur blog music 'catch me' by demi lovato , lepas dgr terus pegi 4shared sbb nk download lagu tu ;)
ok dats all
tq for reading my entry
love you all ♥



7 comments:

Mohd Azriman said...

jeles..ingat nak g mkan tp segan..
hmmmmm

Amira Athirah said...

hehe , tula rugi kot, ktorg lepas tgk korang main volleyball siap amek tapau bubur kt gmn lagi ;)

nur hidayah azman said...

tak sempat pegi...-.-
tak tau pula mira ade blog..
im follow

Ezz said...

sedapnya bubur asyura. rugi x datang

Amira Athirah said...

dayah : tula ,rmai mcm xpegi ;) btw tq sbb follow

zaty: npe xdtg padahal dekat je kot ;)

lavenderlover said...

hehe
sdp kan lgu catch me tu..
thanks 4 redg mine too..
ok,study molek2 study week ni..
jia you..
>_<

Amira Athirah said...

along : yup , awk jgak ;)